Algaval hooajal aitab MTÜ Nõmme Jalgpalliklubi Kalju oma panusega heategevusportaali Help.ee, kandes 2012 jalgpallihooajaks esindusmeeskonna särgile Help.ee logo.
Meistriliiga hõbe Nõmme Kalju kaotas peale 2011. jalgpallihooaega peasponsori. Kuigi klubiga on liitunud mitmeid uusi toetajaid, jäi peasponsori koht uueks hooajaks täitmata ning see loovutati heategevuse eesmärgil tasuta Help.ee heategevusportaalile.
Help.ee eesmärk on aidata kommunikeerida heategevusprojekte, viia kokku head inimesed ja abivajajad. Portaalis on leidnud koha heategevusprojektid, kus nii ettevõtjad kui ka eraisikud saavad konkreetse teo või meetmega abivajajat aidata. Abivajajate info Eestis on tänaseni olnud väga killustunud. Help.ee koondab heategevusinfot ning teeb selle rahvale kuuldavaks.
Vabatahtlike algatusel toimiv Help.ee, kelle eriliseks fookuseks on lapsed, loomad ja keskkond, ei teosta ise konkreetseid abiprojekte, vaid toimivad organiseeritud hääletoruna. Help.ee eestvedajateks on grupp eraisikuid, ametioskustelt peamiselt kogenud turundajad ja PR-inimesed, kellel on süda õiges kohas ning kes otsivad oma oskustele sügavamat rakendust. Portaali tehakse täiesti tasuta, maailmaparandamise nimel, ning neil puudub ka eelarve. Kogu teostuse teeb meeskond ise oma kätega.
“Help.ee filosoofia sarnaneb paljuski Nõmme Kalju põhimõtetega. Kui selgus, et 2012 jalgpallihooajaks me endale peasponsorit ei leia, siis otsustasime pühendada jalgpalliklubi kõige nähtavama reklaamkoha teistele abivajajatele. Nõmme Kalju on mittetulundusühing, kes olles küll ise pidevalt abivajaja rollis, tegeleb igapäevaselt lisaks tippspordi arendamisele ka laste ja noorte tervislike eluviiside propageerimisega. Oleme loonud Nõmme Kaljule mahuka reklaam- ja PR-väljundi ning usume, et meie turunduskommunikatsiooni abiga suudame läbi Help.ee ühiskonna tähelepanu rohkem abivajajatele suunata. Ma arvan, et igaüks meist saaks kuskil kedagi aidata ning jagada üheskoos sotsiaalset vastutust. Olgu see, siis spordi, meditsiini või mõnes teises olulises valdkonnas,” selgitas jalgpalliklubi mõtteviisi Kalju eestvedaja Kuno Tehva.
Help.ee projekti algataja Kaupo Kalda sõnul on äärmiselt tore tõdeda, et Nõmme Kalju on näidanud initsiatiivi ise abivajajaid aidata. “Loodame, et koostöö Nõmme Kalju jalgpalliklubiga loob omamoodi sünergiat heategevuse, spordi ning laste vahel, kasvatades seega nendest valdkondadest teadlikkust laiemalt,” ütles Kalda.
“Oleme tänulikud kõikidele Nõmme Kalju toetajatele ja sponsoritele, kelle abiga saame toota Help.ee tarbeks vajaminevad infomaterjalid, mida levitatakse kõikidel Nõmme Kalju üritustel ja kodumängudel. Usun, et koos suudame viia Nõmme Kalju meistriks ja abistajad abivajajateni,” lisas Tehva.
Nõmme Kalju ja eelmine peasponsor Unibet tegid koostööd alates 2008. aastast, mil Unibetist sai Nõmme Kalju jalgpalliklubi suurtoetaja.
Nelja koostööaasta jooksul korraldati peasponsor Unibetiga hulgaliselt ühiseid reklaamikampaaniaid nii teles, välimeedias kui ka printmeedias. Unibeti nime kandev Nõmme Kalju rannajalgpallimeeskond on selle aja jooksul tulnud neljal korral Eesti meistriks ning Kalju esindusmeeskond lõpetas Unibeti särkides mulluse hooaja hõbemedaliga.
Lisaks on Nõmme Kalju reklaaminud oma särgisponsorit kahel korral UEFA Euroopa Liigas ja teistel tähtsatel turniiridel nii Eestis kui ka välismaal. Nõmme Kalju jalgpalliklubis on lisaks täiskasvanud jalgpalluritele üle 300 noormängija ning aastaks 2015 on planeeritud noorte arvuks 700.
Eestlastele hästi tuntud Nõmme Kalju jalgpalliklubi esindusmeeskonna särkidel hakkab 2012. hooajal Unibeti asemel olema Help.ee logo. Publikumagnetiks tituleeritud Eesti Meistriliiga hõbe ja neljakordne meister rannajalgpallis Nõmme Kalju eesmärk algavaks jalgpallihooajaks on seatud tippu ning sihiks on võetud kuldmedal.
Help.ee logo kaitseb kurja eest!
Logo tähendus:
Silm – märka abivajajat.
Käsi – ulata abikäsi.
Roheline – roheline mõtteviis.
Kujund meenutab ka Arraku tegelaskujusid, mis viitab meie kultuuritaustale.
Sama motiiv püstitõstetuna on aga Lähis-Ida kultuuripärandist – “hamsa“, mis tähendab kaitset kurja eest.
Logo on tehtud teadlikult rahvalikuna, mitte korporatiivsena, sest meil on rahvale suunatud ettevõtmine. Logo autor on Kaarel Kala.